Polityka Prywatności

Polityka Prywatności sklepu internetowego www.narodowy-sklep.pl (dalej „Polityka”) 

§ 1 

Postanowienia ogólne 

  1. Niniejszy dokument określa zasady ochrony prywatności, w tym zbierania plików „cookies” oraz przetwarzania danych osobowych, obowiązujące na stronie internetowej www.narodowy-sklep.pl. 
  2. Definicje zawarte w Regulaminie sklepu internetowego www.narodowy-sklep.pl (dalej „Regulamin”) zachowują aktualność na gruncie Polityki, chyba że inaczej zastrzeżono w treści Polityki. 

§ 2 

Definicje 

W niniejszej Polityce poniższym pojęciom należy przypisać następujące znaczenie: 

1) „RODO” – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, 

2) EOG – Europejski Obszar Gospodarczy, 

3) Użytkownik – Klient w rozumieniu Regulaminu, a także osoba odwiedzająca stronę internetową www.narodowy-sklep.pl, która nie zawarła ze Sprzedawcą żadnej umowy. 

4) Strona internetowa Sklepu – strona internetowa pod adresem https://narodowy-sklep.pl/ oraz jej podstronach. 

§ 3 

Ochrona Danych Osobowych 

1. Administratorem danych osobowych Klientów będących osobami fizycznymi lub osób fizycznych reprezentujących Klientów (dalej zwani zbiorczo „Klientami”) jest Sprzedawca – Remigiusz Stalewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Narodowy Remigiusz Stalewski, ul. Strzeszyńska 190, 60-479 Poznań, NIP: 7811810073, REGON: 362863835 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, prowadzonej przez ministra właściwego ds. Gospodarki, adres e-mail: sklep@narodowy-sklep.pl.

2. Dane osobowe Klientów mogą być przetwarzane w następujących celach oraz na poniższych podstawach prawnych: 

1) przyjmowania zamówień Klientów oraz realizacji zawartych umów sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 

2) komunikacji w sprawach związanych ze złożonymi zamówieniami, w tym ich potwierdzaniem i informowaniem o statusie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 

3) umożliwienia rejestracji oraz obsługi Konta założonego w ramach Sklepu (w przypadku założenia przez Klienta Konta) oraz zapewniania innych funkcjonalności za pośrednictwem Sklepu określonych Regulaminie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), 

4) rozpatrywania reklamacji związanych z zawartymi umowami sprzedaży lub innych usług opisanych w Regulaminie (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO) 

5) przyjmowania i obsługi innych niż reklamacje oraz sprawy związane z realizowanymi umowami, zgłoszeń i zapytań kierowanych do Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), 

6) przyjmowania oświadczeń odstąpienia od zawartych umów sprzedaży na odległość, zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO), 

7) rozpatrywania i dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami, a także w celach realizacji pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 

8) analizowania sposobu korzystania z usług świadczonych w ramach Sklepu przez Klientów, pod kątem przestrzegania Regulaminu, a także rozwijania funkcjonalności Sklepu, poprawy działania świadczonych usług za jego pośrednictwem, co stanowi prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 

9) realizacji wymagań prawnych w zakresie przepisów podatkowych i rachunkowych, w szczególności określonych przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (VAT), ustawy z dnia z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), 

10) przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz na potrzeby wykazywania prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych spoczywających na Sprzedawcy, co stanowi jego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 

3 

11) wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną w postaci Newslettera – jeśli Klient wyraził odrębną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną w sposób opisany w Regulaminie, a informacje na temat Klienta posiadane w tym zakresie przez Sprzedawcę stanowią dane osobowe (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); 

12) zapisywania danych w postaci plików cookies, gromadzenia danych ze strony internetowej Sklepu (w przypadku, gdy informacje te stanowią dane osobowe) – jeśli konkretna osoba wyraziła na to odrębną zgodę na zasadach określonych w Polityce Plików Cookies obowiązującej na stronie internetowej Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), 

3. Dane osobowe Klientów mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców: 

1) podwykonawcom zapewniającym wsparcie techniczne Sprzedawcy w prowadzeniu i utrzymaniu, a także rozwoju Sklepu takim jak: podmioty świadczące usługi hostingu, dostawcy oprogramowania do zarządzania Sklepem, podmioty świadczące obsługę techniczną oprogramowania Sklepu, dostawcy zapewniający oprogramowanie do wysyłania korespondencji handlowej drogą elektroniczną, dostawcy zapewniający narzędzia w zakresie cyberbezpieczeństwa, dostawcy zapewniający rozwiązania w zakresie zintegrowanych platform płatności elektronicznych, z którymi Sprzedawca zawarł wymagane prawnie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (zależnie od statusu tych podmiotów pełnionego wobec przekazanych danych osobowych) 

2) podmiotom, którym przekazanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji usług za pośrednictwem Sklepu, zgodnie z żądaniem Klienta – podmiotom świadczącym usługi płatności elektronicznych (w przypadku wyboru takiej opcji płatności), podmiotom zapewniającym dostawę towaru pod wskazany adres (usługi pocztowe, przewozowe lub kurierskie, firmy spedytorskie), którym dane są udostępniane jako odrębnym administratorom lub z którymi Sprzedawca zawarł wymagane prawnie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (zależnie od statusu tych podmiotów pełnionego wobec przekazanych danych osobowych). 

4. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane przez Sprzedawcę poza teren EOG w ramach korzystania przez Sprzedawcę z usług podwykonawców (spośród kategorii odbiorców wskazanych w punkcie 1 wyżej). W takim wypadku Sprzedawca gwarantuje wymagane prawnie środki ochrony danych osobowych, którymi będą (zależnie od konkretnej sytuacji): 4 

1) przekazanie danych do podwykonawcy zlokalizowanego w państwie trzecim, w stosunku do którego została wydana decyzja stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony, zgodnie z wymaganiami art. 45 RODO, 

2) przekazanie danych realizowane na podstawie zawartej z podwykonawcą umowy o transfer danych opartej na Standardowych Klauzulach Umownych przyjętych w drodze decyzji przez Komisję Europejską, 

3) przekazanie danych realizowane w ramach stosowanych przez podwykonawcę wiążących reguł korporacyjnych, o których mowa w art. 47 RODO. 

5. Poza przypadkami, o których mowa powyżej, dane osobowe Klientów mogą być przekazywane poza obszar EOG tylko w takich przypadkach, w których Klient dokonuje zamówienia z kraju zlokalizowanego poza EOG i oczekuje dostarczenia zamówionych towarów do tego kraju. W takim wypadku Sprzedawca przekaże dane osobowe Użytkownika poza obszar EOG wyłącznie w celu prawidłowej realizacji złożonego zamówienia, pod wskazany adres w zamówieniu, zgodnie z jego żądaniem. 

6. Pozyskane dane osobowe będą przechowywane przez Sprzedawcę przez okres realizacji zawartych umów i do czasu ich prawidłowego rozliczenia, a także przez okres świadczenia usług Sklepu przez czas obowiązywania umów zawartych z Klientami, a ponadto: 

1) do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z umów zawartych z Klientami, 

2) przez czas niezbędny do dochodzenia konkretnych roszczeń, z którymi wystąpił Sprzedawca lub ich odparcia (jeżeli z roszczeniami wystąpił Klient w związku z zawartymi umowami), 

3) przez czas wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie regulacji podatkowych i rachunkowych, np. obowiązków związanych z przechowywaniem dokumentacji zgodnie z wymaganiami art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, 

4) przez okres niezbędny do udokumentowania przez Sprzedawcę przed organami administracji publicznej, w tym w szczególności organem nadzoru w zakresie ochrony danych osobowych (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), prawidłowości spełnienia obowiązków prawnych na nim spoczywających, 5 

5) w celach archiwizacyjnych, gdy dotyczy to historii prowadzonej korespondencji i udzielanych odpowiedzi na zgłaszane zapytania (niezwiązane bezpośrednio z zawartymi umowami) – przez okres nie dłuższy niż 3 lata od pozyskania danych, 

6) w celach marketingu bezpośredniego – przez czas obowiązywania umowy zawartej z Klientem oraz przez czas realizacji umów sprzedaży lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu na przetwarzanie danych w tym celu, 

7) do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych lub ich dezaktualizacji (stwierdzonej przez Sprzedawcę) – jeżeli przetwarzanie danych odbywa się za zgodą udzieloną przez Klienta; 

7. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo skorzystania ze wszystkich przysługujących im uprawnień przewidzianych na gruncie RODO, tj.: 

1) prawa żądania dostępu do swoich danych osobowych, 

2) prawa do ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania, 

3) prawa do przenoszenia danych, 

4) prawa wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie na zasadach i w przypadkach przewidzianych w przepisach RODO. 

8. W przypadku przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (o których była mowa powyżej), każdemu Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją. 

9. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu polegającego na prowadzeniu marketingu bezpośredniego Sprzedawcy będą przetwarzane wyłącznie do czasu zgłoszenia sprzeciwu na tego typu formę przetwarzania. Klientowi przysługuje prawo złożenia sprzeciwu na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym poprzez profilowanie, w każdym czasie. 

10. W przypadku przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych za zgodą wyrażoną przez Klienta, każdej osobie przysługuje prawo wycofania w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie swoich danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania tych danych, które miało miejsce przed cofnięciem zgody. 6 

11. Podanie danych osobowych w odniesieniu do: 

1) Klientów, którzy chcą utworzyć Konto w Sklepie – w celu rejestracji i założenia Konta niezbędne jest podanie danych w zakresie wskazanym w formularzu rejestracyjnym, tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail. Niepodanie tych danych uniemożliwi założenie Konta (a w konsekwencji zawarcie umowy o prowadzenie Konta), ale Klient nadal będzie mógł korzystać z możliwości dokonywania zamówień towarów za pośrednictwem Sklepu w opcji bez rejestracji; 

2) Klientów, którzy składają zamówienia za pośrednictwem Sklepu – w celu złożenia i umożliwienia Sprzedawcy realizacji zamówienia (i tym samym umowy sprzedaży) niezbędne jest podanie danych w zakresie: imię, nazwisko, adres zamieszkania (lub inny adres do dostawy), adres e-mail. Niepodanie tych danych będzie skutkować brakiem możliwości przyjęcia zamówienia (a tym samym zawarcia umowy sprzedaży). Podanie numeru telefonu jest opcjonalne, jednakże usprawni kontakt ze Sprzedawcą i przyczyni się do sprawniejszej realizacji zamówienia. 

3) Klientów, którzy składają oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży – w celu złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy jest podanie danych w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta), nr telefonu, numer zamówienia, numer konta bankowego. Niepodanie tych informacji uniemożliwi skuteczne złożenie oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a brak wskazania numeru konta bankowego może uniemożliwić zwrot należności, 

4) Klientów, którzy składają reklamacje w związku z zawartą umową sprzedaży – w celu złożenia reklamacji i umożliwienia jej rozpatrzenia przez Sprzedawcę niezbędne jest podanie danych w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, nr konta bankowego, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta)), formę rekompensaty, numer zamówienia, podanie informacji jakie konkretnie towar reklamują i z jakiego powodu. Niepodanie tych danych uniemożliwi Sprzedawcy rozpatrzenie złożonej reklamacji. Podanie numeru telefonu jest opcjonalne, jednakże usprawni kontakt ze Sprzedawcą i przyczyni się do sprawniejszej realizacji reklamacji. 

5) Klientów, którzy składają reklamacje w związku z zawartą ze Sprzedawcą umową o świadczenie usług określonych w Regulaminie – w celu złożenia reklamacji i umożliwienia jej rozpatrzenia przez Sprzedawcę niezbędne jest podanie adresu 

7 

e-mail, który Klient podał w trakcie rejestracji Konta w Sklepie lub który podał podczas rejestracji w Newsletter (gdy reklamacja dotyczy tej usługi) – w celu złożenia reklamacji i umożliwienia jej rozpatrzenia. Niepodanie ww. danych może uniemożliwić Sprzedawcy rozpatrzenie złożonej reklamacji. Zalecane jest by zgłoszenie reklamacji zawierało również imię, nazwisko, adres email, adres (ulica, nr domu/nr mieszkania, kod pocztowy, miejscowość (poczta), nr telefonu Klienta. Podanie tych danych jest opcjonalne, ale usprawni kontakt ze Sprzedawcą i przyczyni się do sprawniejszej realizacji reklamacji. 

6) innych przypadków niż wymienione jest dobrowolne. 

13. Sprzedawca nie będzie prowadził operacji przetwarzania danych Klientów w sposób zautomatyzowany, które jednocześnie będą prowadziły do podejmowania wobec nich decyzji wywołujących skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływających na ich sytuację. Ewentualne przetwarzanie danych w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie, będzie służyło wyłącznie analizom i prognozom indywidualnych preferencji Użytkowników korzystających ze Sklepu. 

14. Każdej osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Sprzedawcę przysługuje prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jej danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 

§ 4 

Polityka plików cookies 

1. Niniejsza Polityka plików cookies określa zasady używania niewielkich plików, zwanych „cookies”, używanych przez Stronę internetową Sklepu. 

2. Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych, w tym Strony internetowej Sklepu. Pliki cookies zwykle zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym Użytkownika oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Za pliki cookies na potrzeby Polityki uważa się wszystkie pliki i identyfikatory aplikacji mobilnych używane do monitorowania aktywności i preferencji oraz utrzymywania sesji Użytkownika na Stronie internetowej Sklepu, w szczególności identyfikatory UDID (Universal Device Identifier – ciąg znaków nadawanych przez Apple 8 

wszystkim urządzeniom mobilnym oraz IDFA (Apple’s Identifier for Advertising – identyfikator obsługiwany przez system iOS). 

3. Głównym celem plików cookies jest usprawnienie korzystania ze stron internetowych i spowodowanie, by stało się to łatwiejsze dla Użytkownika (np. zapisywanie wcześniejszych wyników wyszukiwania, przeglądanych wcześniej produktów, zapamiętywanie produktów dodawanych do Koszyka, przyspieszanie czasu ładowania strony, utrzymywania Klienta zalogowanym do Konta) nie ingerując przy tym w oprogramowanie komputera lub innego urządzenia Użytkownika i nie wyrządzając tym urządzeniom szkody. 

4. Pliki cookies są bezpieczne dla komputerów i innych urządzeń Użytkownika Strony internetowej Sklepu. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzenia Użytkownika złośliwego lub niechcianego oprogramowania (tzw. wirusów). 

5. Informacje zbierane za pomocą plików cookies przechowywane są w celach utrzymania sesji Użytkownika w ramach Strony internetowej Sklepu, a więc mogą ulepszać działanie Strony internetowej Sklepu poprzez dokonywanie szacunków dotyczycących statystyk Użytkowania Strony internetowej Sklepu, pomagają dostosowywać oferowane przez Sprzedawcę produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb Użytkownika, przyspieszają proces wyszukiwania. 

6. Na urządzeniu Użytkownika mogą się zapisywać dwa rodzaje tego typu plików: 

  1. własne (cookies tworzone przez Stronę internetową Sklepu – te cookies pozwalają przede wszystkim na właściwe funkcjonowanie Strony internetowej Sklepu, w tym wyświetlanie jej poszczególnych elementów – ich wyłączenie może ograniczyć lub całkowicie uniemożliwić wyświetlanie zawartości strony internetowej lub uniemożliwić korzystanie z poszczególnych funkcjonalności Strony internetowej sklepu) 
  2. zewnętrzne (cookies tworzone przez zewnętrzne witryny, dostarczane przez podmioty trzecie, instalują się na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich usunięcia lub wygaśnięcia). 

7. Ze względu na czas funkcjonowania Strona internetowa Sklepu może pozwalać na zapisywanie się na urządzeniu Użytkownika: 

a) sesyjne – pliki tymczasowe przechowywane tylko do momentu zamknięcia przeglądarki internetowej lub wylogowania, 9 

b) stałe – pliki, które zostają w pamięci przeglądarki przez dłuższy czas, zależny od ustawień przeglądarki internetowej Użytkownika, nie dłuższy jednak niż 13 miesięcy; 

8. Ze względu na cel, w jakich wykorzystywane są cookies, Strona internetowa Sklepu może pozwalać na zapisywanie się na urządzeniu Użytkownika następujących rodzajów cookies: 

  1. Niezbędnych, 
  2. Preferencji, 
  3. Statystyk, 
  4. Marketingowych. 

9. Szczegółowy opis poszczególnych grup plików cookies jak i samych plików cookies znajduje się w dedykowanym narzędziu udostępnionym przez Sprzedawcę do zarządzania przez Użytkownika swoimi preferencjami odnośnie zapisywania się plików cookies na jego urządzeniu. 

10. Narzędzie, o którym mowa w pkt. 9 powyżej dostępne jest z poziomu Strony internetowej Sklepu i pozwala na wyrażanie przez Użytkownika zgody na zapisywanie się plików cookies należących do grup: „Preferencji”, „Statystyki” oraz „Marketingu”. Bez wyraźnie udzielonej zgody przez Użytkownika, pliki cookies tego typu nie zapiszą się na jego urządzeniu. Użytkownik może dowolnie zmieniać w czasie swoje preferencje odnośnie wyrażenia zgody na zapisywanie się poszczególnych grup plików cookies. 

11. Pliki cookies należące do grupy „Niezbędnych” są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, dlatego Użytkownik nie może wyłączyć ich zapisywania z poziomu narzędzia służącego do zarządzania preferencjami odnośnie cookies. Ewentualne wyłączenie zapisywania się tego typu cookies możliwe jest wyłącznie z poziomu przeglądarki internetowej używanej przez Użytkownika, ale w takim wypadku wybrane elementy Strony internetowej Sklepu lub cała Strona internetowa Sklepu mogą nie działać poprawnie. 

12. Niezależnie od udostępnionego przez Sprzedawcę narzędzia do zarządzania preferencjami cookies, Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia Użytkownika bezpośrednio za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności 10 

w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Instrukcja zmiany sposobu zarządzania pilikami cookies znajduje się na stronie dystrybutora lub wydawcy konkretnej przeglądarki internetowej. 

13. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa. 

14. Strona internetowa Sklepu zawiera linki i odnośniki do innych stron internetowych (zarządzanych przez inne niż Sprzedawca podmioty). Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące. 

§ 5 

Zmiana Polityki 

1. Sprzedawca ma prawo do jednostronnej zmiany Polityki na zasadach określonych w postanowieniach niniejszego paragrafu jedynie w przypadku wystąpienia jednej z następujących przyczyn: 

a. wprowadzenia bądź anulowania przez Sprzedawcę usług i towarów związanych ze Sklepem, zmiany w zakresie prowadzonej przez Sprzedawcę działalności w postaci zmian jej profilu, 

b. modyfikacji ścieżki zakupowej, 

d. zmiany przepisów prawa, które powodują konieczność dostosowania do nich postanowień Polityki, jak w szczególności zmiany przepisów o: 

– ochronie konsumentów, 

– świadczeniu usług drogą elektroniczną, 

– ochronie danych osobowych, 

– przepisów telekomunikacyjnych, 

w przypadku wystąpienia tej przyczyny Regulamin może być zmieniony zakresie niezbędnym do dostosowania jego treści do nowych wymogów prawnych, 

e. zmiany danych adresowych, nazwy lub formy prawnej Sprzedawcy, 

f. zmian technicznych i organizacyjnych w zakresie funkcjonowania Sklepu i Strony internetowej Sklepu, 

2. W przypadku wystąpienia jednej z powyższych przyczyn, Sprzedawca opublikuje na stronie https://narodowy-sklep.pl/ informację o planowanej zmianie Polityki 11 

wraz z treścią nowej Polityki. Informacja zostanie opublikowana na co najmniej 14 dni przed dniem wejścia w życie planowanych zmian. Klient, który posiada Konto zostanie powiadomiony o zmianie Polityki przez przesłanie na jego adres poczty elektronicznej informacji o zmianie. 

3. Klient, który nie akceptuje planowanych zmian, może wypowiedzieć umowę o założenie Konta na zasadach wskazanych w postanowieniu § 20 Regulaminu. Jeżeli Klient nie wypowie umowy o założenie Konta przed dniem wejścia nowego brzmienia Polityki, wówczas staje się on wiążący dla Klienta z dniem wskazanym jako dzień wejścia w życie nowej wersji Polityki. 

§ 6 

Postanowienia końcowe 

1.Polityka jest dostępna w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie https://narodowy-sklep.pl/polityka. 

2.Polityka obowiązuje od dnia 30 sierpnia 2024 r.